Tidigt...

...i säng igår, trots att jag började tvätts sent på eftermiddagen. 

Så var klar och i sängen lagom tills veckans avsnitt började på 5:an.

Men hade jätte svårt att somna, sen bara däckade jag. Men vaknade vid 1 i natt och hade lika svårt att somna om igen. Trots detta känner jag mig rätt pigg nu och redo för en ny dag med nya aktiviteter tillsammans med bara Juliette. ❤
Så när jag lämnat Emilia på Idrottskollot idag så blir det en tur till Välsviken för att hitta nya träningsskor åt Juliette (ungen har växt ur bägge paren jag sparat åt henne nu). Sen en snabbsväng in på Iva för att köpa bakgrejorna som saknas innan blir det nog en tur i skogen för att plocka blåbär och kanske fika lite. Vi hoppas vi hittar så pass mycket att vi kan baka en blåbärspaj efter maten. 
Vi ska ävem prova att göra egen coolie dough glass idag så nu behöver ni inte vänta jätte länge på vårt betyg och ett eget recept. *hoppas jag*
Utöver detta blir det sen bara att fixa mat, tvätta Juliettes kläder och sen får vi se vad dagen har att erbjuda oss! 😆
Men först dricka mitt kaffe och väcka lilltjejen! ❤ 😍😘

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback