Varm och svettig! đŸ˜„

I morse innan vi skulle dra till fritida hade vi riktigt finbesök hĂ€r hemma. Emilia ville behĂ„lla den som husdjur i en glasburk..men nope! 


LÀmnade henne pÄ fritids och sen bussen till jobbet. Sen var det bara att ta bussen hem för att laga mat. Var sÄ jÀkla hungrig!
Idag fick det bli korvgryta med ris!

NÄgra förslag pÄ vad man kan Àta imorgon???
Efter maten blev det kaffe och brownies med lilla mamsen och nu Ă„kte hon för knappt 1 timme sen. ❀
Sen dess har jag fixat med disk, tömt sopor och dammsugot hela lĂ€genheten inklusive balkong och altan och har precis nu gjort rent sopskĂ„p och handfat. 😧
SĂ„ lite cola zero och sol pĂ„ altanen innan jag försöker ge mig pĂ„ nĂ„got annat. 
Men mest lĂ€ngtar jag efter uppskattning frĂ„n maken, mys och en varm dusch. 
Men han har nog glömt vilken dag det Ă€r, och han ska ivĂ€g och springa med en kompis sĂ„ duschen fĂ„r vĂ€nta till sen. 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

-tusen tack för mat, fika linnen och go pratstund. Älskar dig. <3 <3

Svar: Ă€lskar dig ocksĂ„ â€đŸ˜đŸ˜˜
Cinderellamum


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback