Allt klart...

...som går att föbereda idag ialla fall. 

Så medans jag väntade på att maken skulle komma hem fixade jag "kägglorna" till femkampen imorgon. Snygga va!? 😂

Sen blev det lunch. Ingen av oss hade lust att laga mat och det är ju lördag, helg och sommarlov så...

Efter maten blev det tömma sopor igen och sen har jag äntligen fått tummen ur och fixat en skattjakt till lilltjejen. Ledtrådar och en karta! 😆
Nu hoppas jag bara det inte är varken för svårt eller för enkelt. 😉








Så nu när det är klart och solen lyser skönare än på hela dagen så sitter jag på altanen och njuter en stund innan det är dags att skrubba rent badkaret efter makens diskande av grillgaller och sen ska jag nog försöka äta något innan det får bli kvällen.
Är riktigt trött och har huvudvärk...tror det sistnämnda beror på alldeles för lite kaffe! 😂
Får nog försöka få kaffebesök snart så jag får i mig mer av denna dryck. 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback