DONE! 😃😆

DĂ„ var i alla fall lĂ€genheten fĂ€rdig stĂ€dad. TyvĂ€rr blev mina naglar helt förstörda sĂ„ antar att jag fĂ„r lov att göra om dem ikvĂ€ll. Men orka...sĂ„ fĂ„r bli enkelt. Bort med det trasiga och bara pĂ„ med nytt lack. 😕

Ska fixa döttrarnas naglar ocksĂ„...men Emilias ska bara mĂ„las och Juliette ska tydligen ha lösnaglar sĂ„ de mĂ„ste jag fila rejĂ€lt sĂ„ de passar hennes fingrar...kommer ta sĂ„n jĂ€kla tid. 
Antar att jag mĂ„ste försöka förbereda en del av maten tills imorgon med. Kansle inte mycket jag kan göra idag...men rĂ€rna ost funkar i alla fall. Resten fĂ„r bli imorgon bitti. Usch...det kommer bli en extremt tidig morgon. 😹
Men nu sitta en liten stund och försöka bli av med huvudvĂ€rken innan man hittar nĂ„got annat att pyssla med en stund. 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback