Får jag sova snart?

Just nu känns det som om den här dagen aldrig tar slut. 

Senare delen av eftermiddagen har gått åt till "mat - förberedelser" så ostar är tärnade, gurka och paprika skuren, jordgubbar rensade och skurna och allt är inplockat i kylen.
Så nu har jag några saker mindre att göra imorgon bitti i alla fall. 😀
Har i alla fall fått i Emilia kvällsmat, hon är nyduschad och jag har precis målat naglarna på henne.
Så nu uppdaterar jag er lite i väntan på att Juliette ska bli klar för natten så jag kan fixa hennes naglar. För att vara ärlig ser jag inte fram emot det alls. Skulle för en gångs skull hellre ta en varm dusch och lägga mig. Men är en stund kvar tills det sker. 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback