Helgmorgon

Lördag, sommarlov och solen skiner även om det är smått med moln och risk för regn så är det en bra morgon.

Sitter med lite kaffe och skriver inköpslista då vi måste handla idag igen då Emilia har sitt efterlängtade kalas imorgon eftermiddag.
Som hon väntat och längtat efter denna dag! 

Svårt att planera då folk har svårt att svara. Skickar inbjudningar och skriver "lämna svar senast..." och så kan folk ändå inte svara. Har upptäckt att det inte spelar någon roll hur man skriver så verkar inte alla förstå hur man gör. Så antingen får jag köpa så det räcker till alla som inte lämnat svar, och hoppas de dyker upp så man slipper handla i onödan. Eller så struntar jag i det, men jösses vad ont det skulle göra i mig om de då dyker upp och det inte räcker...bara för att deras föräldrar inte vet hur man gör. 😯
Nu vet jag redan vilket jag väljer. Barn ska aldrig behöva lida så självklart köper jag så det finns till alla oavsett. ❤
Ska även försöka få klart den där skattjakten som Emilia så gärna vill ha, har fortfarande noll ideér och svårt att koncentrera mig. Själv säger hon att det inte gör något, att hon kan ha fiskedamm istället, men vill ge henne denna skattjakt då hon så gärna vill ha en. 😍😘❤

Annars blir det mest lugnt idag och en del förberedelser inför imorgon. Ska faktislt bli skönt att inte ha några större planer och få lite tid till att bara vara. 
Men nu fortsätta med mitt kaffe och min inköpslista så vi i alla fall vet vad vi ska handla sen och inte glömmer något. 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback