Kvällen...

...är här men jag är inte klar på långa vägar då jag ligger enormt efter i min planering för dagen. Så för en gångs skull är jag glad över att jag måste sitta uppe och vänta till sent, det ger mig extra tid till mig själv, för som ni vet är sonen på bal ikväll och den slutar någon gång mellan 00-01 och jag vill ju veta hur han haft det och att han kommer hem ordentligt och i ett stycke. 😉

Han var så stilig när han knallade iväg. Är så stolt över honom, över det han gör, hur han är och allt han kan bli. 
Älskade unge! Du är sååå fin ikväll! Jag hoppas du får en rolig och minnesvärd kväll tillsammans med alla dina "klasskamrater". ❤😍


När sonen gick till balen så åkte jag och Emilia till Välsviken för att handla det sista till fredagens grillbuffé och tårtan så klart!
Maken var lite sen så vi satt ute i solen och åt glass medans vi väntade. Blåsigt men härligt! ❤

Väl hemma var det bara att packa in allting. Få Emilia klar för sängen och natta henne. Sen blev det att plocka Juliettes ögonbryn samt hjälpa henne att epilera benen (men gjorde mer ont denna gången enligt henne) men slutade med att vi rakade dem. 

Och nu har hon precis gjort sig klar för natten och krupit ner i sängen och jag själv har landat i soffan till veckans avsnitt av Grey's Anatomy med en riktigt knorrande mage...men orkar inte göra något just nu. 😴

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback