Lång dag...

...men kort på samma gång!

Vi började dagen med disskutioner och fler annonser. Sen kom en tjej och köpte en av Juliettes Monster High dockor. 
Efter det blev det frukost. Idag vart det bagels, rostbröd, olika pålägg, mjölk, juice, oboy, kaffe och så vattenmelon och honungsmelon. Så jäkla gott! 😆 
Sen kom en väninna till mig för köp av en hel del av flickornas saker. De är jätte nöjda nu när de får lite extra pengar till sommaren, resa och en airboard. Bra att de sparar själva tycker jag! ❤ 
Efter detta körde vi svärmor till Ikea då hon behövde skjuts för att köpa kontorsstol och nytt golv. Så då passade jag på att köpa lite mer prylar till flickornas "nya" rum så jag kan inreda klart där (vilket jag skulle ha gjort idag).
Så fina saker hittade jag till dem. Och de är såååååå nöjda nu! 😍







Väl hemma knorrade våra magar rejält så jag gav tjejerna deras saker och ställde mig i köket. På menyn idag stod det pasta och kycklingsallad med vitlöksbröd. Mums!

Efter maten blev det att röja ut det sista till förrådet så nu har jag äntligen mitt fina vardagsrum tillbaka! 😃
Sen kom Sofie och Mattias med sina tjejer för en nationaldagsfika. Dock hade jag varken ork, tid eller lust att göra något speciellt så vi bjöd på kanelbullar! *alltid gott*

När de gick tog jag itu med tjejernas garderober, så nu har de sina egna kläder i sina egna rum igen. Skönt att de slipper springa in i varandras. Och det minskar syskontjafset...lite i alla fall. 😂
Och nu har vi precis fått lilltjejen klar för natten och hon har lagt sig och så har jag tagit disken. Och medans lilltjejen duschade så passade jag på att färga Juliettes hår så det är extra fint tills skolavslutningen....hoppas jag i alla fall. 😉
Och nu är kvällen här ovh jag ska ta och stoppa i mig något ätbart då det verkligen är dags för kvällsmat för min del. 
Märks på mitt humör att jag slarvat rejält med maten de sista dagarna. 😈

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback