Lugn kväll!

Blev en väldigt lugn kväll igår. Tog ingen disk och gjorde ingen nytta. Istället blev det fredagsmys med barnen. Chips och filmen minions. 😍

Den är sååå charmig! Så jar ni inte sett den ännu rekommenderar jag er att göra det. 😉
Betyg: 🎬🎬🎬🎬 

Efter myset försvann alla barnen in på sina rum och maken tillbaka till datorn så jag slog på tv:n och blev så glad när en gammal favorit visades. "Djävulen bär prada", så den kollade jag på!
Betyg: 🎬 🎬🎬🎬 

Sen små glodde jag på en annan film, tror den hette fight club....vilken skit! En gång har jag tyckt den är helt okey...men nu...nej! 
Kom inte i säng förrän närmare 1 inatt, somnade innan maken kom ner och ändå vaknade jag före 6 imorse. 😠

Så min morgon har bestått av nätsurfing, letar efter nya träningsskor då mina gått sönder bak i hälarna, men hittar inget utöver de jag kollade på igår...men älskar verkligen de jag redan har så bäst vore om man kunde laga dem bak i hälen. ..kan man det??? 

Nu sitter jag mest med en mugg kaffe, som inte smakar så gott, en skitjobbig näsa och bara väntar på att det ska bli liv och rörelse på familjen så man kan göra någonting vettigt! 😂
Eller ja...göra någonting alls! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback