Lunchdax

Då var presenter inslagna, överrasknongarna helt klara, undanplockat, en annan överraskning klar och jag har försökt fixa med lite små måsten. 

Men då jag inte ätit frukost känner jag mig låg och skakig så får bli lunch.
På menyn idag står det köttbullar i het pestosås med tagliatelle, morot och zucchini med ett glas mjölk.

Efter maten får det nog bli att ränna mellan hemmet och förrådet, göra klart tårtan och sopa/dammsuga ute innan Emilia kommer hem och det är storstädning av lägenheten som gäller. 😥

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Matilda Berlin

Så gott det ser ut! Så enkelt och så mumsigt =) lycka till med städandet ;)

Svar: Det är faktiskt riktigr gott. Känns så mycket lyxigare än vanliga tråkiga köttbullar med pasta och ketchup 😂
Tack! Den lär behövas... 😂
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback