Måndag...

...och ny vecka. En relativt kort vecka då maken bara jobbar 3 dagar, men ändå lång då man har en hel del på schemat. 😂

Idag blev jag väckt (åter igen) när maken drog till jobbet vid 5.30. 
Så jag har hunnit fixa en film till mamsen, betalat ut barnens månadspengar, kokat kaffe, väckt mamsen, dragit igång en tvättmaskin, lagat dagens lunch...korvstroganoff med ris!

Snart blir det att klä mig, fixa ordning väska, dra igång ugnen, väcka liten för att göra oss redo för att åka till veckans aktivitet: Cirkusskola! 😆

Medans hon är på cirkusskolan ska Juliette tvätta klart resten av sina kläder, jag ska fixa ärenden på stan , delvis tillsammans med mamma (som ska hämta sina nya glasögon) och Theodor ska iväg och åka skateboard. Härligt! ❤ 

Nä!
Dags att fylla på kaffemuggen här nu...kanske borde tömma diskmaskinen också! 😬

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback