Måsten!

Gud vad gott det var med mat då! Var länge sen magen kurrade så ordentligt. Och ännu mer blev det när dofterna spred sig runt omkring. 😂


Efter maten blev det disk, Emilia städar sitt rum (eller ja...SKA städa sitt rum) och maken klippte gräset.

Medan han klippte så passade jag på att vattna alla uteblommor och även gräsmattan, då den ser så torr och dyster ut. 😉

Nu står maken ute och rengör grillen med både borste, skrapa och högtryckstvätten. Jag själv sitter på altanen och tittar på.

Molnen drar ihop sig och det är nu lite kyligare ute. Så jag funderar lite över hur resten av "sen-eftermiddagen" och kvällen ska se ut?
Fast mest funderar jag över morgondagen. Midsommarafton och vi har inga planer. Normalt brukar jag försöka bjuda in folk och hitta på olika saker, men har inte haft tid, ekonomi eller inspiration till detta i år. Och tyvärr blir det då så att man sitter "själv" utan planer. Och ännu har jag inte kommit på vad min lilla familj ska eller kan hitta på. Speciellt inte då vädret garanterat kommer bestå av regn! *typisk svensk midsommar* 😂
Ni får gärna komma med förslag, ideér och tips!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: a n n i k a

Gott!

Svar: Mums
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback