Mat, mat...mera mat!

Blev en promenad till Konsum förut, köpa lite onyttigheter, choklad, potatis och panta alla tomflaskor.

Väl hemma slängde jag ihop en kaka. *spännande*


Och medans den stod i ugnen påbörjade jag maten. 




Maken fick grilla, som vanligt. 😉


Hemmagjord hamburgertallrik stod på menyn idag! Jösses vad gott det var! Mäktigt också så jag fick bara i mig knappt halva. 😂

Och nu har jag precis flyttat sängar mellan barnens rum då Malin var så snäll och tänkte på dottern med en säng de inte skulle få plats med. Så nu har jag glada barn med större sängar. 😍❤
Tack snälla Malin för din omtanke! 😍❤

Fick då även lite ordning på balkongen och självklart ångrar jag nu att jag sålt alla våra extra mattor...som låg och bara samlade damm! 😂
För nu skulle jag behöva någon extra matta till balkongen. *typiskt*
Och om ca en timme kommer mamma så då blir det fikastund! Längtar efter att få smaka på dagens kaka! 😂😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback