Midsommar

Då var midsommarafton här. Alla sover utom jag (som vanligt) och ute är det behagligt men grått och trist (som väntat). Ibland ser det ut som om någon solstråle försöker kämpa sig fram men sommarväder lär det inte bli! 😮


Överallt ser man inlägg om vad folk planerar, bakar, mat och aktiviteter och självklart kan jag inte vara sämre än alla dessa människor! 😂

Så här kommer det!

Jag har planerat att ta dagen som den kommer då vi inte har någon annan att fira denna högtid med. Kan bli en biltur, kan bli ett besök på någon stångresning, kan bli absolut ingenting! 
Har i alla fall fixat jordgubbar men överraskande nog har jag ingenting bakat utan här äts de allena...ett tips...de är faktiskt supergoda precis som de är! 😉
Till mat, ja ni, någon grillning, buffe, sillunch eller liknande blir det inget med. Vi är så lata, tråkiga och "ute" att vi kör nachotallrik!
Aktiviteter...ja ni...det kommer antagligen bestå av youtube på ena dottern, dator på sonen och maken, andra dottern och jag själv kommer vara uttråkade och antagligen rastlösa. 😂
Så med detta säger jag tack för mig och önskar alla mina läsare en underbart trevlig midsommar! 😁😀😊☺😃😅😆😄❤😍

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback