Nationaldag!

Idag är det den 6:e Juni och Sveriges Nationaldag. Hur kommer ni fira den? Om ni ens firar den? 
Vi...ja ni. Vi kommer nog inte fira något speciellt så då de flesta traditionerna man växte upp med försvinner mer och mer. Tråkigt men antar att det blir så när världen förändras runt omkring också. 😉

Jag sov som en klubbad säl i natt och vaknade relativt pigg trots de sista dagarnas slit. 
Så nu på morgonen har jag fixat med mer annonser, kollat de som ligger ute och packat ihop sånt som är sålt och ska hämtas. 
Skönt att ha något att göra i väntan på kaffet! 😆

Sen måste jag röja ordentligt under dagen för att få bort allting, få upp alllting på väggarna så barnens rum blir helt klara och jag får mitt fina vardagsrum tillbaka!
Ska nog även iväg till Ikea sen och så måste jag fixa mat! Idag står det pastasallad med kyckling på lunchmenyn! 😀

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback