Nu så!

Sonen åkte precis till skolan och jag själv har druckit kaffe, tagit disken, tvättat och hängt en maskin, , behanflat en ugnsplåt, marinerat kött och kyckling, gjort tårtfyllningar, vispat grädde, fyllt tårtan och spacklat den så nu står den i kylen och gottar till sig lite innan jag ska spritsa och dekorera den, fast det får bli senare. 😆


Så antar att jag nu får passa på att fixa sonens överraskning tills imorgon, då jag inte vet när han slutar idag. Sen är det bara att fortsätta med allt annat som ska göras idag. Är en lång "to-do-list" så jag hoppas mina barn är lite sammarbetsvilliga och hjälpsamma när de kommer hem sen! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback