Redan söndag.

Och den här helgen sprang iväg. Det utlovade ovädret dom skulle komma torsdag/fredag kom aldrig. Inte heller det som skulle komma igår så jag har slutat kolla väderprognosen på mobilen och helt enkelt valt att kolla ut genom fönstret och se. 😉

Idag strålande sol med en klarblå himmel. Och ännu en dag blir det mycket tid inne då jag ska inreda flickornas rum och göra iordning så gott jag kan. En del lär få vänta tills en annan sag när de inte är med och tjatar hål i huvudet på mig! 😂
Men är lite vrång idag för totalvägrar att göra någonting alls innan frukost! Måste få ta det lite lugnt mellan varven. Plus att jag tänker köra järnet sen för att bli klar så snart som möjligt så man kanske hinner njuta av det fina vädret också! 🌞
Men frukost får vänta en stund så fortsätter dricka mitt kaffe och försöka koppla bort öronen och flickornas morgontjafs! 😕

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback