Så trött!

Tog bussen till stan lite tidigare så jag kunde köpa mer jordgubbar. Blev 4 lådor till så här ska frossas! 😉

När jag kom in i stan ringde dottern, då var det tjafs därhemma så jag sa att jag får ta itu med det när jag kommer. 
Hämtar Emilia på cirkusskolan, självklart drar de över så vi missar bussen hem...så får så fint vänta 30min på nästa. 😕
Mer tjafs hemma så jag stampar och bara vill komma hem. 😈
Väl hemma blev det att servera maken och Emilia mat (vrålhungriga som de var), ta mig ett snack med de tjafsande ungdomarna innan det blev blöjbyte och ta emot BeccaBus. 
Nu har jag precis fått i mig mitt efterlängtade mellanmål och sitter på altanen för att hålla koll på alla barnen som är utspridda lite här och var. Tack gode gud för hjälpsamma döttrar! ❤ 
Längtar mest efter kvällen, en lång och varm dusch och sen sängen! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback