Samma tid...

...vaknade jag denna morgon. Varför kan jag inte sova länge på morgonen för?

Jaja...jag började dagen med en powerwalk. Visst bara 30min och 2,8km men bättre än ingen alls. 😂

Sen fortsatte jag med plankan. Tänkte jag skulle försöka ge mig på den nu. Har missat (läst struntat i det), men känner mig nog redo för något nytt. 😉
Men fy sjutton vad jobbigt det var i armarna efter bara 15s...så hur sjutton ska man klara 25 imorgon??? 😂😂😂

Sen lite armhävningar och sittups. *jobbigt ju*
Så svettig, trött och med gelében ligger man på golvet efter. 😂

Så nu sitter jag på balkongen med bra musik i örat, njuter av solen, den friska luften och en mugg med kaffe.

Kanske borde ha duschat först...men solen, den friska luften och kaffet lockade mer just för stunden! 😆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback