Sommarlov!

Denna måndag började vid 6, men då jag däckade före 22.00 så känner jag mig rätt pigg och utvilad. 😃

Så spenderar min morgon med kaffe och ett försök att planera då de viktigaste planerna är avklarade så kan jag nu försöka fokusera på min och makens födelsedagsfest. Men först midsommar!
Vad ska ni alla göra på midsommar? 
Jag själv...har ingen aning. Är lite sugen på att hitta på något, men samtidigt är jag lite trött på att planera. 😂
Sen är frågan: ska man göra något ensamma eller ska man göra med de närmaste, eller kanske ett redigt gårdsfirande???
Jaja...det tåls att fundera på. Men ni får gärna komma med förslag och hjälpa mig lite på traven! 😉

Men nu bli redo för dagen. Om 2 timmar ska jag gå och lämna Emilia på simskola som hon har anmält sig till denna veckan. Det innebär 6 timmar varje dag med "tystnad" här hemma för mig. 😉😂😜😍❤😘

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Ja midsommar ja den blir väl som vanligt i ensamhet. Skulle gärna ha bjudit hit er men har inte råd att bjuda på mat. Kram mammamu. <3 <3

Svar: ❤😘 Love you! 😘❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback