🌞 StrĂ„lande sol 🌞


Har sovit rĂ€tt kasst inatt, dock hela natten men vĂ€ldigt oroligt. Drömde att jag och maken hade ett praktgrĂ€l. 😕
FörstĂ„r inte varför jag sov oroligt över det dĂ„ vi faktiskt inte grĂ€lar. Det var riktigt mĂ„nga Ă„r sen vi verkligen grĂ€lade. 😂
Disskuterar hĂ€nder. Det mĂ„ste man, men aldrig att vi blir förbannade, skĂ€ller eller liknande. SĂ„ min sömnoro mĂ„ste i sĂ„ fall bero pĂ„ att jag hatar grĂ€l. 😄

Vaknade nu strax innan 6 och sitter i soffan, vĂ€ntar pĂ„ kaffet och kollar blocket mm. 
Är dock snart dags att vĂ€cka barnen för att fĂ„ ivĂ€g dem till skolan innam jag och maken kĂ€kar frukost och kĂ„nkar möbler. 😹

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

God morgon. Kör försiktigt till Storfors. HÀlsa frÄn mig. Lycka till med nya soffan. Ses i eftermiddag. Kram <3

Svar: Vi lovar. Tack! Fast nya soffan hÀmtar vi först klockan 18 ikvÀll. Det gör vi. Ha rn fin förmiddag! Kram
Cinderellamum


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback