Träningsvärk

Var rätt pigg när jag vaknade, men det har gått över rejält kan jag ju meddela! 

Vi rensade mer bland Emilias grejor och Juliette rensade samtidigt (dock skulle hon verkligen behöva rensa ännu mer) innan frukost och när allt detta var klart gjorde vi oss iordning för ett besök på Rusta och inköp av tapetklister, shell för att byta lampan till bilen samt gasolen...så nu kan vi grilla massor! 😆
Sen hem och då var det bara att byta om och tapetsera klart de sista tre våderna som limmet inte räckte till! Nu känns det så mycket bättre när det är helt klart! 😉

Sen blev det att få upp alla grejor, så rum nummer två blev tömt och sen helt enkelt fortsätta med att tapetsera.
Dock fick det bli lunch först och då jag hade fullt upp med rummen så fick det bli hamburgare med bröd så maken kunde laga maten! 😂
Sen tillbaka till rummet och tröttsamt är det. Var många gånger jag bara skulle velat leja bort det, ge upp och bara skita i det. Men gjort blev det, färdigt är det så nu ska det bara torka innan jag kan börja inreda! 😃

När vi väl var klara med detta ville flickorna bada, jag själv är så slutkörd i kroppen att jag inte kände för att sitta på stranden, så medans maken åkte med dem handlade jag lite påfyllnad samt lördagsgodis på Ica, sen fick de hämta mig på tillbakavägen. *smidigt*
Så nu har jag röjt någorlunda i vardagsrummet (på barnens grejor) så man kan sitta i soffan utan att få damp på alla prylar överallt. Och så är disken tagen och bänkarna avtorkade!
Så godisen framtaget och tv:n går som sällskap. Någon film på kanal 5 som precis börja funkar alldeles utmärkt ikväll! 

För socker och en utsliten Nina innebär att jag kommer däcka! 😂
Hur har er dag varit då? Hoppas ni hunnit njuta mer av solen och värmen än vad jag har!?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback