Vad hände?

Jösses!

Jag däckade igår med allting kvar runt mig. Märkte inte ens av att jag somnade. Utan när maken kom ner så låg allting kvar i sängen runt mig (självklart på hans sida av sängen med), då menar jag allt! E-cigg, chipsen (orörda), godispåsen, en oöppnad twix och tv-dosan...ja den är borta. 😂😂😂
Jag tror jag var liiite trött va!? 😉

Vaknade vid 6 tiden, men känner mig rätt pigg och det beror nog på att jag sovit..ja lätt en 8 timmar i sträck. Så jäkla skönt!
Extra skönt då jag känner mig som en fungerande människa igen. 😉

Så nu har jag fått kaffe, skrivit inköpslista, matsedel och tagit fram bröd ur frysen. Om en stund får det nog bli frukost och sen ska vi köra Emilia till cirkusskolan innan den ordinarie veckohandlingen.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback