Vår midsommar!

En riktig slappar förmiddag (då sonen sov fram till efter lunch tid), som bestod av serier för min del då resten av familjen kollade på annat i sina rum/sin dator.



Sen blev det mat. Nachotallrik! 😂

Då alla försvann tillbaka till sitt efter maten så fortsatte jag med serie tittandet en stund.

Sen sprack himlen och solen tittade fram rejält. Varmt och kvavt var det så vi drog till stranden efter barnens önskemål!
Så skönt att det var helt öde och vi var de enda som var där! 😆




Men solen försvann igen så vi åkte hem efter ca 1,5 timme och medans familjen duschade rensade jag jordgubbar. Något midsommar aktigt måste man väl ändå ha. 😂
Familjen åt dem med glass och jag med mjölk (då glassen inte räckte). Så gott med jordgubbar!

Sen såg jag klart mini-serien och under kvällen såg vi film. Tyvärr somnade jag så antar att jag får se klart den någon dag när man har ork och tid. Men av det jag såg så gillade jag den. Annorlunda! 
Betyg: 🎬🎬🎬🎬 

"CIAO!"

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback