Vilken dag!

Bussen stannade inte alls där den skulle då tydligen "alla" de hållplatserna var avstängda. Men efter lite om och men hittade vi till cirkusskolan oavsett OCH i tid! 😂

Stannade kvar en stund för info mm innan jag tog en promenad tillbaka till stan för att fixa mina ärenden. Insåg då att det får fortare att gå från stan till cirkusskolan (och därmed åka vår vanliga buss hemifrån) än att ta den bussen vi åkte idag och ändå få gå en bra bit (med en redig omväg också). Så imorgon slipper vi i alla fall en bussresa på över 40min! 😂😃😆
När alla ärenden var avklarade var det bara att ta en promenad tillbaka till cirkusskolan för att hämta dottern, och en promenad tillbaka till stan för att ta bussen hem igen. *mycket promenderande*
Hemma blev det att värma mat och äta direkt då både hon och jag var vrålhungriga.
Sen kom grannen över på lite kaffe och planering inför P.I.P samt förfest med 80-tals tema. *spännande*
Måste dock komma underfund med vad sjutton man ska ta på sig!?!?!?!?
Sen blev det att fixa med disken, göra ännu en matlåda, gå ut med sopor och dammsuga innan en väninna kom och hämtade grejor som hon har köpt samt lite extra hon fick. Och precis då kom maken hem! ❤
Nu har jag precis ätit lite smörgås, kollat FB och funderar på om jag ska steka pannkakor nu (istället för imorgon) eller om jag bara ska skita i det och vara lat? *svårt val* 😜
Jaja...har inget mer att skriva och orkar inte leta roliga bilder så ni får nöja er med ett textinlägg och pussen! 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback