2 dagar kvar.

Tror ni inte jag somnade ifrån tv:n igår då? Jo det är ju klart! *morr*

Blev sen väckt vid 23.30 av maken, då var lilltjejen ledsen, så sövde om henne. ❤
Sen kröp jag ner i sängen, tvärdäckade men vaknade igen vid 2.30 av extremt tät näsborre (och den andra bara rann), så tog en timme att bli av med detta med hjälp av nässpray och massa snytningar. Tog även lite luft på balkongen...det brukar hjälpa lite mer. 😨
Sen sov jag tills klockan ringde nu 6.30...men skulle lätt kunna sova mycket mer...
Idag blir det lite att göra, men inte överdrivet mycket, ska få iväg barnen till skolan, påbörja en städning, försöka åka iväg till Netto och Lidl för lite inköp, göra tårtfyllningar och sen fylla ena tårtan, fixa och äta lunch.
I eftermiddag ska barnen städa sina rum och jag ska städa så mycket jag hinner och orkar. Men ser ut att bli 🌞 och fint idag också, så vill nog försöka njuta av vädret lite med. 😆

Så generellt blir det trots det en lugn dag, om jag rings in på jobb så blir det lite mer att göra men jag klarar det oavsett. Jag KAN! 😂😂😂
Vad har ni för planer idag då? 
Nu ska jag i alla fall ta mig lite kaffe.
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback