Älskade syster!

För 33 år sen kom den mest värdefulla personen i hela livet. Min lillasyster! 

Vi har retats, bråkat, skrattat, gråtit, dansat, lekt, visat kärlek, tagit hand om varandra, blivit fulla och allt annat som tillkommer när man har en syster som står en så nära! ❤ 
Jag skulle inte vilja leva ett liv utan dig, du är min speciella person och jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva!
Så älskade syster! 
Idag är det din dag och jag önskar du kunde hålla dig hemma någon gång så man kunde fira dig! 😉
Men oavsett så vet jag att du kommer ha en alldeles perfekt och magisk dag i Thailand med dina vänner och här hemma i soliga, mrn inte lika varma, Sverige tänker lilla jag på dig! ❤ 

HIPP, HIPP HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAAAAAAAAAA 🎁🎉🎈

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback