Äntligen kväll!

Det blev pannkakor till middag! Med vispad grädde och drottning -och jordgubbssylt. Jösses vad gott det var!

Efter middagen var det dags att få Emilia klar för natten och sen natta henne. ❤
Sen var det tillbaka till köket/spisen för att tärna och steka kyckling inför lördagens födelsedagsmiddag. 🎈🎉
Och nu är allt klart för idag! Och det märks i kroppen för jag är sååå trött. Så fick precis lite axelmassage av Juliette. Älskade unge du är så snäll! ❤ 
Den perfekta avslutningen på dagens slit är ett varmt bad, för att mjuka upp mina stela och ömma kroppsdelar. Så testar att bada i min nya duschtvål. 😃
Skummar bra gjorde den! *gillart*
Ungarnas badskum luktar för sött och självklart har jag inget eget...tror faktiskt tjejerna gjort slut på det...för typ sisådär 2 år sen...eller mer. 😂
Så nu ska jag njuta av mitt bad en stund innan det är sovdags...om jag inte somnar i badkaret då! 😉😂😜😎
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback