Avslappnad...

...till max är jag i kroppen just nu!

Känns som om varenda muskel och led är avslappnad och mjuk. Och efter den sista tiden måste jag erkänna att det är en annorlunda känsla men fy helvete vad SKÖNT!
Så varför slutade jag ta ett varmt bad mellan varven? Vad är det för fel på mig?? 😨
Hihi...med den början i detta inlägg så har ni nog redan förstått att jag valde att ta ett bad för en gångs skull! 😉
Kändes så skönt att jag till och med gav mig själv en rejäl pedikyr, och extra avslappning då Juliette var gullig och tog bort nagellacket på tånaglarna. ❤ Tack hjärtat mitt! ❤ 
Avslutade allt med att smörja fötterna riktigt ordentligt! 
Och nu sitter jag i soffan och funderar på att ge mig själv lite manikyr när jag ändå är igång. Men orkar inte måla om naglarna ikväll, men kan ju alltid göra allt grundjobb så kan jag måla vid ett annat tillfälle. 😆
Måste ta disken också nu när maskinen äntligen är klar! Den var nästa helt full redan imorse, när jag drog till jobbet liksom, men ingen har satt igång den under dagen så fick fixa det när jag kom hem. Detta innebär ju då att diskhon är full av middagsdisken och har ingen lust att låta det ligga och gnaga i bakhuvudet hela kvällen så lika bra att ta itu med det så är dagens måsten klara. Och jag kan verkligen ta kvällen och slappa med gott samvete! 😉 
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback