Belöning.. typ!

Eftermiddagen flöt på helt okey. Kollade ett avsnitt av Arrow medans Juliette bakade.

Kändes lite som ett firande för att jag antagligen fått jobb...men mest berodde bakningen på att hon var chokladsugen...igen! 😂
Men det kvittar...kaka fick vi oavsett! ❤ 
Sen har jag kollat de senaste avsnitten av PLL...så skönt att titta på något "ungdomligt" ibland så man slipper använda hjärnan. 😆
Så här snyggi ser sonen ut ibland när han sitter vid datorn. 😂
Undrar om han egentligen sitter speciellt bekvämt? ❤
Och kollar man på dottern...så sitter hon så här väldigt ofta. Där kan man snacka om soffpotatis! 😉😂❤
Och när hon inte sitter helt avkopplad och kollar på film så sitter hon på helspänn med tungan ut och flyttar hela kroppen tillsammans med tv-spelet! 
Precis som jag gjorde, och fortfarande gör, när jag spelar tv-spel. Eller ja...kroppen i alla fall...tungan utanför munnen har hon efter far sin! ❤ 😂
Älskade egensinnade ungar! Ni är hela mitt liv och jag älskar er så fruktansvärt mycket!
Ni gör varje dag så mycket roligare, mer spännande, värdefulla och galna på alla sätt! ❤ 
Nu ska jag snart natta min lilla dotter. Hon var sen hem från sin kompis så blev inte mycket tid över för kvällsbestyr idag. Men vi överlever det också. Tur det inte händer för ofta. 😉
Ska nog fortsätta försöka ta reda på varför blixten på mobilkameran inte vill fungera. Har spenderat någon timme under eftermiddagen men inte hittat någon inställning som ställer till det...så varför vill helvetet inte fungera???? *morr*
Sen är det nog dags att överväga kvällsmat samt planera morgondagens lunch...undrar vad vi är sugna på denna gången? 😤😦😧😥
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Inget roligt på tv:n och ingen väckarklocka som ringer extra tidigt....så många möjligheter denna tisdagskväll! 
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wilma Ahlborg

Såg ju inte helt fel ut med kladdkaka! kramis

Svar: Det satt finfint. Extra gint när man inte bakat den själv. 😉
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

Antagligen? Du är värd kakan. <3 <3 <3 <3 <3

Svar: hihi...det var gott oavsett. ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback