Dåså!

Prat med barnen avklarade. Barnvakt är fixat. Maken spelade lite spel med tjejerna i väntan på Theodors hemkomst.

När han kom hem spelade familjen klart och sen packades övernattningsväska, sen drog vi till Ikea för inköp av ny stekpanna. Dock fanns inte den vi har kvar längre så fick leta efter en annan och hittade då en för 129kr. Meeeen....den var nedsatt till bara 49kr så köpte då två istället! 😃
Så nu har jag en extra ifall jag klantar mig igen eller bara ifall vi inte hinner (läs orkar) diska mellan omgångarna! 😂
På vägen hem lämnade vi barn hos svärmor. Och av henne fick jag ett "nytt" plättlagg. Så nu är barnen glada när de äntligen kan få plättar igen! 😃
Tack snälla svärmor! ❤ 
Så mu är det bara att ta det lite lugnt, göra oss iordning och bara vara innan det är dags attt dra. Jag är så förväntansfull inför kvällen! 😊😀😁
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback