Dessa ungar!

Sonen har man inte sett röken av sen frukosten, tror snart han är ihoplimmad med datorn. 💻😜


Juliette kom precis upp och suckade, inte för att klockan går sakta,  utan för att den blå tråden är slut så hon kan inte brodera mer nu.👀

Och Emilia sitter och småsjunger på sitt rum för sig själv...."Santa claus is coming to town..." 🎤
Hallå!?!? Det är snart påsk liksom! 😂

Vad är det med dem?? 😂😂😂😂
Om lite mer än en timme är det dags för mer firande. Och jag är faktiskt klar. Enda som behöver göras är att trycka på kaffebryggaren och de sista 15min lägga upp de sista kakorna, ta fram tårtor och drycker. Känns riktigt skönt att ha så mycket tid över. All denna tid innebär att jag faktiskt t.om har tid att äta ett litet mellanmål utan stress! 😆
Så det är precis vad jag tänker göra alldeles strax.
Men först få Emilia att plocka upp från golvet. Visst ett barnrum ska se ut som just ett barnrum...meeen....vi kan ju slippa hennes smutskläder på golvet i alla fall! 😉
Speciellt när hon har tvättkorgen bakom dörren...i samma rum! 😂
Så...till er...på återseende!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback