D'oh!

Gårdagen gick både upp och ned. Flickorna blev mycket piggare, åt som de skulle (fast kanske lätt att äta bra när man får enkel mat för barn) och efter att de hade duschat så var de åter tillbaka till sina rätta glada miner. ❤😍



Själv var jag fortfarande trött då jag sov så dåligt, så spenderade en del av dagen med tjejerna, med vad de än behövde göra och ha hjälp med, en del med att laga mat, en del med samtal och planering.

Och resten av dagen spenderades med filmer i soffan och avslutades med nya avsnittet av Criminal Minds i sängen! 😂

Först ut var filmen Black Point. En kriminalfilm från 2002 (tror jag). Helt okey, inte så ovanlig handling och slutet var rätt uppenbart. Men att slötitta på för att fördriva tiden funkar den utmärkt till!
Betyg: 🎬🎬🎬

Sen såg jag Deadpool med Theodor. Maken såg den på bio och ville gärna se den igen, och när han berättade om den för Theodor ville han jätte gärna se den..och eftersom jag inte dett den tänkte jag: "shoot"!
Den var bra. Löjlig och töntig men fruktansvärt rolig! 😂
Betyg: 🎬🎬🎬🎬

Som avslutning såg jag en film med Sandra Bullock. Bra film, trots all politik (som inte intresserar mig direkt), men kan rekommendera den!
Betyg: 🎬🎬🎬

Gick och la mig i sängen före 21.30, pratade med maken på skype strax efter 22 och efter det så däckade jag nästan direkt och vaknade först 8.20 imorse. Ja ni läste rätt! Jag fick verkligen sovmorgon! *sååå skönt*

Och nu sitter jag här och känner mig pigg och kaffe sugen. Men men ...kaffet är ju slut. 😭

Så funderar på om jag ska ta en morgonpromenad nu för att handla eller om jag ska äta frukost först?
Vill ha kaffe NU ju! 😉

Annars har jag inte direkt några planer idag så ska ta och tvätta och städa tror jag. Öppna upp och vädra ordentligt. 
Har en liten önskan om att "ta fram utemöblerna", men förra året jag gjorde det tidigt så kom det snö! 😠
Så känns som om det är tryggare att låta dem vara där de är! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback