Done, Done, Done 😆

Fick tummen ur och stĂ€dade. SĂ„ började pĂ„ nedervĂ„ningen sĂ„ dĂ€r Ă€r hallen iordningplockad, handfat/toalett/dusch & speglar rengjorda. Dammat överallt samt dammsugit, skurat och bĂ€ddat sĂ€ng plus öppnat fönstret sĂ„ vi fĂ„r lide frisk luft dĂ€r nere! 😃

Sen var det bara att fortsĂ€tta pĂ„ ovanvĂ„ningen sĂ„ dĂ€r tog make toalett/handfat & spegel medans jag torkade rent överallt i köket och damma alla rum. Sen fortsatte jag med att hjĂ€lpa Emilia att plocka undan och rensa hennes rum...och av bara farten sĂ„ fortsatte jag med att hjĂ€lpa henne stĂ€da upp allt och dammsuga. 
NÀr hennes rum var klart fortsatte jag att dammsuga resten av vÄningen, inkl sonens rum.
Är visst extra snĂ€ll mot familjen idag! đŸ˜‚đŸ˜‰đŸ˜œâ€
Och nu Ă€r HELA lĂ€genheten fĂ€rdigstĂ€dad och det Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ skönt! 😆
SĂ„ nu har jag precis varit till grannarna och Ă„terlĂ€mnat sĂ€llskapsspelen vi lĂ„nade pĂ„ sportlovet. Passar pĂ„ att "göra mig av med dem" nĂ€r flickorna Ă€r hos kompisar. 😉
Spelar gĂ€rna med dem men just de spelen har jag tröttnat lite pĂ„. 😂

Hur har ni spenderat er eftermiddag?
Vad jag har gjort har ni ju precis lĂ€st om. Och nu dricker jag lite kaffe, skriver hĂ€r och lyssnar pĂ„ lite hederlig Guns'N'Roses! đŸŽ¶đŸŽ”đŸŽž
Samtidigt som jag funderar pĂ„ om jag ska orka steka lite pannkakor till kvĂ€llsmat? Eller baka lite scones? Eller om jag kanske varit tillrĂ€ckligt snĂ€ll mot min familj idag (eller sista tiden) sĂ„ de kan nöja sig med trĂ„kigt rostbröd och vad som Ă€n finns i kylen att ha pĂ„?!?!  đŸ˜‚ 😂 😂 
Det mĂ€rks! 
Dock Ă€r jag trött nu och börjar fĂ„ ont i ryggsöut samt axlarna. SĂ„ helst vill jag bara vila. Men mĂ„ste tĂ€rna och steka kyckling sen med, och vilar jag nu Ă€r risken vĂ€ldigt stor att jag inte gör ett s**t till idag! đŸ˜šđŸ˜±đŸ˜łđŸ˜ČđŸ˜©
Men nu ska jag fortsÀtta lyssna och dricka kaffe. SÄ fÄr Äterkomma mer sen!
Ciao!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Diskmaskinen igÄng och toaletterna rengjorda bara dammsugning och tork av köks, hall och toagolv kvar....<3 <3 <3

Svar: Gött! ❀ 😃😆
Cinderellamum


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback