Done!

Liten nattad. Licenser framplockade. Arbetskläder...ja de kommer fram snart. Istället är tårtbotten nr 2 klar. Denna gången en mustig chokladbotten! 😋

Så nu ska de bara delas, packad och sen direkt in i frysen så de fortfarande är saftiga och goda till helgen! 
Nu tror jag ni kanske är lite nyfikna på vad det.är för tårtor som ska göras? 
Meeeeen....ni får vänta tills de är klara! 😂
Eller ja...till och med tills efter födelsedagsfikat då jag sällan visar de färdiga resultaten innan dess! 😉
Tror även jag redan nu är klar med inköpslistan inför den kommande helgen...förutom några bakgrejor som jag gärna vill ha tidigare då jag är såååå sugen på att baka en sak till! Vad? Ja det får ni veta vid tillfälle! 😉😜
Men nu fylla klart diskmaskinen, köra igång den (igen) och sen ta fram kläderna.
Ciao!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Veronica Wallgren

Åh vad gott!

Svar: Jag hoppas det i alla fall :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback