Förmiddagen försvann?!

Vart tog tiden vägen? Klockan är liksom snart 13.30 och om inte allt för länge börjar barnen "trilla" in. Jösses vad fort klockan gick idag! 😕

Men har i alla fall hunnit en del. Vi åt frukost, åkte till Lidl, Netto och sen in på Elgiganten,  så nu har jag köpt påskpresenter, påskmust, sista födelsedagspresenten och godis! 😆
När vi kom hem tog jag fram presenterna och sen har jag slagit in dem.
Och för att vara extra retlig (eller bara extremt taskig) så står de helt öppet på vardagsrumsbordet så får Juliette så fint gå och stirra nyfiket på dem i hela...typ 42 timmar, tills hon får födelsedagsfrujost och öppna dem! *moahaha* 😂

Bara en födelsedagspresent kvar som ska slås in, från Emilia, men hon ville vara med och slå in så det ligger så fint och väntar på hennes hemkomst! ❤ 
Sen har jag även fixat med de små påskpresenterna, så de är helt klara, kanske borde ge maken en med...fast han är inte hemma så han klarar sig utan! 😂😉😜
Nä...något kanske han borde få oavsett...?! ❤
Och nu har vi precis ätit lunch, dagens bestod av fläskfilégryta med tagliatelle. *slurp*
Förut gjorde jag även tårtfyllningar, till ena tårtan, och även fyllt den. Så nu står den i kylen och gottar till sig. *hoppas jag*
Tyckte ena fyllningen såg konstig ut så vi får se om det blir "pannkaka" av alltihopa.. . 😣
Kommer sluta med att jag misslyckas med bägge tårtorna och så står vi här utan på lördag när alla gäster kommer. DÅ kommet jag verkligen få panik! Rejäl panik! Och bli väldigt arg, ledsen, frustrerad och irriterad....så SNÄLLA...låt detta gå vägen! *hoppas, hoppas*

Men nu är det dags att ta fram kycklingen så jag kan tärna och steka den sen. Så snart barnen kommer ska jag nog börja städa...om jag hittar lusten....VILL INTE!!! 😡
Skulle mycket hellre ta en mugg kaffe, något gott fika och njuta av solen ute på baksidan! 🌞
Ciao!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Vilka fina inslags papper, tycker det är så svårt att hitta fina!

Svar: Ja de var superfina. Så härliga vårfärger. Köpte dem på Ica :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback