Fredags morgon.

Har inte sovit något vidare inatt heller. 😩

Ibland undrar jag verkligen hur länge man klarar av dessa krångliga nätter och varför det faktiskt blir så i perioder?
Men orkar samtidigt inte bry mig. Har varit så förut, vid flera tillfällen, och jag lever ännu! 😂
Mina döttrar är lite goa. ❤
Idag fyller svärmors hund år, tjejerna kommer ihåg det jätte väl, men jag minns det enbart för att det är dagen innan Juliettes födelsedag. 😂
Skulle jag behöva komma ihåg ALLAS födelsedagar (djur, familj, vänner, vänners barn, bekanta, bekantas barn...osv) då skulle jag behöva vara en mänsklig almanacka med personligt superminne. 😲
Men Zorro...idag är det din dag. Grattis på din dag, min lilla "bebis"! ❤ 
Här hemma blir det att ta fram sista tårtbotten, göra fyllningar till den samt fylla den. 
Ska även spackla tårtan som jag fyllde igår. Sen ska det fixas lunch, disken ska tas, röran inför morgondagens middag ska förberedas, ocj för att få in allt i kylen bör jag "möblera" om i den innan, hjälpa Emilia att slå in present (hon har köpt till Zorro också nämligen) och sen ikväll misstänker jag att barnen skulle vilja ha någon form av fredagsmys. ❤
Utöver detta blir det nog en rätt lugn dag. Har inte direkt några stora planer vilket är rätt skönt. 
Så med lite effektivitet och tur så kanske man hinner med en liten promenad för att njuta av vädret samt köpa ballonger mm inför morgondagen. För självklart glömde jag det när vi var iväg både igår och i onsdags. *morr*
Men först! 
Sätta på kaffe, ta mig en mugg och sätta in barnens månads -och veckopengar! Tror de blir lite ledsna om de inte får de idag! 😉😁
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback