God morgon

Snart är första kaffemuggen slut, har trots allt varit vaken sen ca 4.40 av en extremt tät näsa. *suck*

Men men...allt blir bra någon gång! 😉

Snart dags att ta itu med mig själv, få i mig lite frukost, på med kläder mm för idag står det jobb på schemat!
Dock bara 4 timmar, för att förbereda. Men det är skönt det med då det ändå är fredag! 😃
I eftermiddag får vi försöka ta oss till Ikea så jag kan köpa ny stekpanna. Sen måste jag förbereda morgondagens mat (för att underlätta) och så ska vi väl ha någon form av fredagsmys också. 😁

Men nu är det dags att väcka barnen och ska samtidigt fylla på kaffemuggen! Så önskar er alla en toppen dag!
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback