I väntan på bussen!

Då var man helt klar. Har t.om hunnit hjälpa barnen med lite tvätt samt satt igång en maskin åt lilla mamsen! 

Så här snygg kände jag mig innan duschen förut... 😂😂😂😂

Och här är det färdiga resultatet...inte jätte nöjd, men det duger oavsett! 😉

Nu kommer bussen...
Så!
Då är jag på väg till stan. Så jag hoppas jag nu hittar en bh i vettig prisklass och att jag hinner hitta en innan det är dags att möta de andra vid restaurangen!
Den ena kolllegan skullr jag ringa när jag kom till stan...så med lite tur får man sällskap i letandet! 😆
Ja...det var allt från mig för stunden. Så hoppas ni alla haft en riktigt bra dag och att ni får en bra kväll!
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback