Jobbdag!

Då var det tisdag och idag är det jobb som gäller. Bara ett par timmar, men gött som f-n! 😆

Ser ut som om det kommer bli en solig och fin dag ute. Det är gött. Man får liksom lite vårkänslor, men vågar samtidigt inte hoppas på för mycket.. 😂
Sonen har Nationellt prov i svenska idag. Lycka till älskade unge! Inte för att du direkt behöver ett lycka till då jag vet att du klarar detta galant! ❤ 
De andra två har vanlig skoldag så där är det inget nytt alls. Och maken ska åka till en konpis över dagen...där blir det väl massa snack och spelande misstänker jag. 😂

Efter jobbet ska jag nog försöka slå in lite paket till stora dottern, om jag hinner innan hon kommer hem. Sen ska jag väl ta hand om den torra tvätten och baka en ny omgång med snickerskaka, och hoppas den blir "rätt" idag! 😉
Annars är det rätt lugnt på hemmafronten idag, men känner jag mig rätt så kommer jag säkert lyckas ändra på det med! 😜
Nu höra mig iordning så jag blir klar för dagen. Ni får ha det superbra i solen!
Ciao!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanna

Hoppas du får en fin dag på jobbet :)

Svar: Tack! Det får jag garanterat 😃
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback