Kväll!

Tog en dusch förut...och den var såå varm och skön! Var extra gött då jag känner mig lite frusen. Fast nu är det bättre. 😆
 
Innan duschen var jag jätte hungrig så kvällsmat i magen var absolut infa fel alls!
Jag var såååå hungrig och mina mackor slank ner väldigt fort! Tur det inte var för fort! 😂😉😜
 
Medans maken var gullig och gjorde våra varma mackor åt Emilia en aptitretare; honungsmelon och så spelade vi lite Othello. Glad tjej som vann över mig. Extra glad är hon då det aldrig brukar hända. 😂😆
 
 
Nu ska tjejerna göra det som är kvar för att bli klara för natten och jag väntar på att klockan ska bli "slut-på-sporten-så-Grey's-börjar". Om inte maken mirakulöst hittar någon film han vill se innan dess.
 
Men vi väntar fortfarande på att Theodor ska komma hem så vore bra att göra något som underlättar hela "hålla sig vaken grejen", i alla fall tills han är innanför ytterdörren! ❤ 
Nä!
Ska ta och sätta lite fart på min lilla dotter...annars blir hon aldrig klar då hon fastnar i Nicke filmen hela tiden. 😂❤
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback