Kvällen då?

Resten av eftermiddagen har varit rätt lugn. Juliette drog till stan med sin kompis, shoppade lite, kom hem och pratade födelsedagstårta innan hon gick tillbaka för att sova överen natt till.
Medans hon var på stan glodde jag på lite tv och sen kollade jag och maken på det nyaste avsnittet av TWD. Längtar redan tills nästa kommer! 😃 
 
 
Och den sista halvtimmen har vi spelat spel med lilltjejen. Hon gillade verkligen spelen vi lånade av grannen så vi kommer nog få spela en hel del nu medans vi har dem kvar. 😂
Första omgången vann maken. Sen skulle vi spela själva. Jag hittade då diamanten direkt och vann lika snabbt, så körde en omgång till då det gick så snabbt. "Tyvärr" vann jag sen också. Så just nu ät hon inte jätte nöjd...men det går över. ❤
 
Nu ska liten göra sig iordning för natten ocj själv funderar jag på vad man ska göra. Är trött och vill sova, men så trist att vakna så tidigt då. Och ingenting roligt går det på tv:n ikväll men vet inte om jag orkar leta och kolla film. 😨
Försöka fixa kvällsmat i alla fall så får vi se sen vad det blir!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback