Långtråkigt

Jösses vad tiden går sakta. Men det är inget ovanligt när man har en tid att passa eller när man väntar på något. 
Jag har i alla fall fixat lunch, lyckades dra ut på det fram till 11.30 i alla fall. Och idag var jag lat så det fick bli korv med bröd! 😂
 
Sen har jag fixat med disken, rengjort kök och ugnen, kollat posten, mailen och medsat lite. Nu har jag precis marinerat kött, skalat och skurit potatis så kvällens middag är förberedd och klar för att bara tillagas!
 
Emilia sitter i soffan och glor på barnkanalen samtidigt som hon äter snacks, hon hittade några på Lidl som hon ville testa. ❤
 
Alla killar i hushållet sitter vid datorerna och jag själv sitter i köket med mobilen, skriver till er och lyssnar på diskmaskinen som jobbar. Generellt väntar jag bara på att det ska bli dags att hämta Juliette, men det är 2 timmar kvar så tiden går extremt sakta just nu. 😨
Det har i alla fall slutat snöa ute...ÄNTLIGEN!
Så man kanske ska överväga att ta en vinterpromenad för att köpa nässpray...men känner mig extremt lat så varför gå nu när man kan få skjuts sen!? 😂
Så kanske bara ska lägga mig och sova lite!? Känns som om jag lätt skulle kunna sova en timme...eller flera. För att vara ärlig så känns det som om man inte sovit ett smack på hela lovet. 😴😧
Men men...vi får se vad man hittar på!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback