Lite trött!

Gid morgon på er!

Denna lördagsmorgonen är grå och trist ute. Vad hände med solen?
Är lite trött då vi kom hem lite senare än jag hade räknat med. Och sen frös jag och var småhungrig, men orkade inte göra iordning något så tog chips påsen med mig ner i sängen och smaskade lite. 😂
Men det är bara att vakna till liv och göra det bästa av dagen. Om mindre än en timme ska jag åka och jobba. Och idag är jag själv med allting så det ska bli spännande...och lite nervöst.
Hoppas bara det inte tar alldeles för lång tid...vore gött med lite helg för mig också. 😉
Men de andra trodde att jag skullr vara klar vid 13, någon sa 14-15 så då jag själv tycker jag är så långsam jämfört med dem, jag gar ju inte gjort detta lika länge, så misstänker jag att det blir en heldag och jag inte kommer vara klar före kl 16! 😂
Lika bra att vara inställd på det värsta så slipper jag känna mig besviken och stressad. 😉
Men nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och föra mig iordning. Är ju helg så missar jag bussen kommer jag för sent. *vill inte det*
Så önskar er alla en bra lördaf och håller en tumme för att solen tittar fram åt oss.
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback