Mitt i veckan!


Oj oj oj! Fick visst sovmorgon idag också! 😆
Somnade strax efter tolv (hade lite svårt att komma till ro) men vaknade inte förrän vid 9 nu så jag ska inte klaga! 😀

Nu sitter jag på balkongen och dricker kaffe. Men ska nog gå in igen. Vårvärmen är inte riktigt här då det bara är 4° och molnigt ute. 😑
Och även om våren börjat ställa till det för mina luftrör och även om jag vet att det kommer bli en tuff period med massor av mediciner så vill jag ha vår, sol, värme, blommor som växer upp och gräset som blir grönt och fodras. För det innebär att sommaren är på väg, hallon, jordgubbar, massor av sol, lek, grillning och njutning av alla dess slag! *längtar*

Idag har jag inga planer alls. Vilket känns riktigt skönt för då kan jag ta dagen som den kommer. Och det händer inte allt för ofta. 😉
Vad ska ni alla göra idag då?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback