Mitt i veckan!

Dagarna bara springer iväg, trots att jag för det mesta känner mig väldigt trött. Önskar verkligen jag fick sova ordentligt, men än en gång vaknade jag redan vid 3.30, vägrade dock att gå upp så lyckades halvslumra fram till 4.50, då gav jag helt enkelt upp och klev ur sängen. *suck*

Sen gjorde jag kaffe redan innan 5.30, känns som om det behövs mycket av den varan idag. 😩
Men men...det kom något positivt ut detta med. Jag hade ju massa dötid till att fundera, så jag tror faktiskt jag vet vad vi ska äta på påsk! 😆
Ett ordinarie påskbord vill jag inte ha. Är inte direkt sugen på det så får "think outside the box" och har nog kommit på en bra påskbuffé! 
Ja...det är ju påskafton så då får ALLT kallas påskmat/påskbuffé tycker jag. 😂
Har även planerat fika och allting...men måste bara kolla hur mycket jag faktiskt behöver göra. Beror ju lite på vad som händer under dagen.
Förhoppningsvis vet jag mer idag...för då kan jag verkligen börja planera klart! *vore skönt*
När jag letade efter min "fina" påskbild (den där uppe⤴) så snubblade jag över denna:
😂😂😂😂😂😂 Såååå jäkla kul bild. Speciellt när man är trött, blir extra fjantig och skrattar åt allt som en liten barnunge! 😂😂😂😂😂😂😂😂

Nä..klockan tickar, ska ta och få upp lilltjejen så hon blir klar i tid. Ska väl få mig själv klar också då jag ska åka och jobba ett par timmar!
Sen blir det hem för att käka mat och åka och handla i tid ifall att vi ska låna ut bilen senare! 😊
Ha en superfin morgon allihopa!
Ciao!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Veronica Wallgren

Jag håller med dig, dagarna verkligen springer iväg.

Svar: Ja och inte lite snabbt 😂
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback