Morgonstund

Lyckades somna om i natt utan alldeles för stora svårigheter så det var lite skönt då jag dlapp vara extremt trött när väckarklockan kan ringde. Men trött var jag ändå...i alla fall i ögonen då jag knappt orkade öppna dem. 😪
Men upp kom jag och frukost fick vi i oss och vi var klara i tid för att köra Juliette till VG där hon ska spendera dagen på en tidningsskola med rundtur och höra en egen sida. Ska bli spännande att se tesultatet sen! 😃
Han som tog emot dem kallade barnen för sportlovsjournalister! *gulligt*
 
 
När vi ändå var klara och satt i bilen så drog vi till Ica för att veckohandla. Så skönt att det vara blev tre påsar denna vecka och kostade med andra ord bara jälften av vad vi brukar betala. Detta innebär att vi har rätt mycket mat hemma redan! Så tror vi borde försöka äta det som finns så får vi se hur länge det räcker, och bara fylla på med färskvaror! *spännande*
När vi skulle hem från Ica var det stop innan rondellen, och jag insåg att jag glömde köpa nässpray till Emilia, så vi valde att vända och tog då svängen förbi Lidl. Mediciner sålde de dock inte (typiskt) men fick i alla fall mina efterlängtade bacon snacks! *så glad*
 
 
Men men...nässpray kan vi hoppa in sen och köpa när vi åker för att hämta Juliette i eftermiddag. Så ingen panik...hon får låna min så länge i allra värsta fall! ❤
 
Så nu är vi hemma från handling och inne så vi slipper snöyran ute. Sånt skitväder tycker jag! 😡
Så nu funderar jag på om jag ska brygga lite kaffe, hann inte med det i morse, eller om jag bara ska strunta i det och vara utan!?
Om nån timme får jag nog börja med lunchen då vi åt frukost redan 7.30 så börjar liten redan vli hungrig. 😂
Men att äta lunch vid 10 funkar inte riktigt så hon får allt vänta en stund till i alla fall. 😉
 
Sen blir det medt lugnt här idag. Ni då?
Det är ju fredag så mågra roliga planer på G?
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback