Morning

Ny dag är här och natten var nästan lika illa sim den förra. Blir galen på det här snart!

Vill inget hellre än att sova ordentligt och få ordentligt med krafter för vardagen. Så jag hoppas verkligen detta går över snart och blir bättre! 😴😬

Morgonen var dock lugn. Vaknade (för 2:a gången) strax innan väckarklockan, så kunde väcka maken med pussar och kramat utan stress. 
Sen var det upp med ungar, kaffe, frukost, bädda sängar och hjälpa maken att packa det sista samt se till att Emilia packade gympapåsen.
Tvättmaskinen går, barnen skickade till skolan, pussat älskling hej då (massor) och satt igång diskmaskinen.
Så nu är man gräsänka i ca 3 veckor. 😢
Känns jätte konstigt och det kommer vara tomt hemma och i sängen.
Matlåda packad och jag själv klar för dagen och sitter nu på bussen på väg till jobbet.
Idag blir det lite längre dag så Emilia går till farmor efter skolan tills jag kommer hem.
Men nu är jag snart framme, så får säga hej så länge och önska er en fin dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback