Om 4 timmar...

...ringer väckarklocka och här ligger jag. 😨
 
Emilia kom precis ner och väckte mig då hon är jätte tät i näsan och självklart är barn nassprayen slut...men hon kan inte sova med den näsan så hon fick ta en minispraydusch av min så får vi köpa ny till henne imorgon när de öppnat!
Hon har varit snorig och haft småont i halsen sen igår morse så nu ska ni se att hon blir sjuk lagom tills dess att lovet är slut och skolan drar igång. 👅
 
Hoppas för hennes skull att hon inte blir sjuk. För hon hatar att behöva stanna hemma och med all energi hon har i kroppen så är hon uttråkad på mindre än 15min. 😂
Men nu har hon i alla fall somnat om så nu hoppas jag bara att jag själv kan somna om inom en rimlig tidsgräns. 
Det var ju så skönt att lägga sig tidigt och somna så snabbt, även om jag somnade innan jag hann publicera och länka mitt kvällsinlägg...men nu ligger det i alla fall uppe. 😂😉
Ska försöka. Så ta något att dricka, ta medicin så jag själv kan andas ordentligt och sen tror jag att jag lägger mig på soffan och slänger på tv:n med en förhoppning om att somna om relativt snabbt. 
Annars får jag väl gå in till Theodor och hans konpis och kolla läget lite...för de är ju självklart vakna, "pigga" och pratglada hör jag. 😂
Natti natti och sov gott...igen! 😴
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback