På väg åt...

...rätt håll i alla fall. 

Diskmaskinen blev aldrig klar innan Grey's började så kollade det först.
Dock tyckte jag veckand avsnitt var väldigt snurrigt, men ibland är dem så och det kan även bero på att mina tankar snurrade friskt så koncentrationen var väl inte på sin bästa nivå. 😂
Så efter att det var slut tog jag disken och sen satte jag igång och bakade lite mer.
Först ut är en vaniljbotten!
Så med andra ord har jag i alla fall bakat någonting tills dottern fyller på lördag! 😆
Fick även bra hjälp av dottern, och det uppskattas mycket få man ofta tillbringar alldeles för mycket tid, helt ensam, i köket med de olika sysslorna. Tack för sällskapet och hjälpen hjärtat mitt! ❤ Du är så duktig och underbar! ❤ 
Nä! Natta lilltjejen och den måste jag plocka fram makens licenser och arbetskläder inför morgondagens "äventyr". 😉
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback